Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|









The best Friend That I have...<3 <3




gadis kecik merepek...
Alone. The word that will be in my life...aq mmg x bole nk hlang ko prgi xpi msti sunyi kn x de ko...aq dh x bole dngar ko speaking lgy...klu ko xde spe yg nk beli air manggo kantin lgy..?? kesian wak tu...msti die poen rindukn ko...nnti xde sapee lgy yg nk hutang ngan dei...klu ko xde sapee yg nk jdi pengintai setia kt blakang kelas tu...?? sapee yg nk mara2 aq lgy..?? aq dh x kesah org nk ckap apee poen pasal ko...yg pntig ko besties aq kn..?? nie semue slh aq...klu aq x pdulikan apee org ckap tntang ko...msti semue nie x jdi...aq mmg pembawa mlang kt ko...kt semue org...aq slalu skitkan hti ko...xpi aq suke bile tngok ko mrah...HewHew...kenangan hnya tinggal kenangan...wlaupoen ko pindah x jauh...xpi aq x thu knapa sush sngad aq nk lpaskn ko...u are part of my life...lpas mk ngan ayh aq brcerai...aq khilangan ayh aq...n lpas nie aq akn khilangan ko plak...aq x kesah klu org nk ckap aq nie emo kee hapee but tu feeling aq...aq ingadkn prkara nie
x kn jdi xpi huh...u are the best friend that i have...i'm so appreciate it...:) thank you my dear because you always be patient with my attitude...love u forever...<3 <3