Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|









My Mum Besday...:)




gadis kecik merepek...

helllo gadis2 n sume followers nabila...i'm so happy right now...today is my mum besday...Yeah...kiteorang smbut kt RESTORAN nelayan....Woww...bru firsttime nabila prgi tmpat tu...tmpat dei unik sngad...with the beautiful decoration n with those who love nabila...indahnye ciptaan manusia...HEHE...just look..<3 <3

TADAA...this is my aunt...n yg pkai tudung belang2 hitam tu birthday girl...HEHE...means mk nabila....

  me with my cousin..ADRIANA ARISSHA...mcm bebudk kn kiteorang..?? HEHE..


HAA...lawa x decoration dei...adee kolam lgy taw...dlm tu adee turtle...so cute...:)


wahh...bestnye mkan....x ajk poen...lolz


 oke...this is my cousin too..ARYAN AMMAR...comel kn..?? HEHE..alololo dei poen nk mkan jugk...mne lhaa mk dei nie...tngok muke dei...dei dh stress tunggu mk dei...issh3x...
 
me with budak comel...


HAA...nie poen mk dei mrangkap mak sedara nabila...dh jumpe poen...:)

Woww...sedapnye..nie kek mk nabila....untung lhaa lhir awal...klu nabila nie brzaman tunggu bru lhaa bole smbut birthday...huhu

You see what i see..?? tngok muke bdax comel tu...mk nabila bole plak possing dpan kek...AMMAR dh lapar nie....bile nk potong kek tu..?? 

Aww...sweet kn..?? 

Yeah...cntik kn..nie lhaa restoran tu...tngok dri luar poen dh lawa...oke...that's all from me...hope you all happy with me..:D