Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|









So Ohsemm...!!



gadis kecik merepek...

Yeah...I did it..!! penat taw buad bende alah nie...oke nk thu x apee yg ohsemm tu..?? xdi mse nabila on9 fb nabila...adee kwn nabila yg brhati mulia nie ajar nabila cara2 nk edit fb kite supaya lawa n menarik...alah sush sngad lhaa nk trangkan...huh...cam nie korg prnah tngok x fb org yg adee skin/template yg lawa2 tu...HAA...that's what i want to explain...xpi stu je kelemahan bende alah nie...org yg x gune skin fb nie x leh tngok skin kite yg lawa nie...HewHew...so klu korg nk tngok skin nabila nie...korg kene gune lhaa bende nie...oke this is my skin...
Wuu...lawa x..?? of course lhaa lawa coz adee gmba justin bieber...hensem kn..?? klu x suke...just leave this blog...:p x heran poen...nk buad skin mcm nabila x..?? hurm...mksud nabila nk buad skin fb x...?? xpi jgn cilok skin nabila tu plak...HEHE...oke...let's start it...
* First...go to this website (pilih lhaa skin yg korg suke)
* N then tekan live preview dulu taw supaya jelas..
* oke then tngok gamba bwah nie
 *klik yg dibulatkn tu k..
* N then tngok gmba bwah nie...
 * Klik yg dibulatkn tu...
* N then open this website 
* Search fb skin...
* Look at this picture..
 * Klik situ...
* Refresh ur facebook...
Yeah....u done...that's all from me..huh...sory tutorial yg amat pnjang...take it slow n you will did it!!...