Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|









Once Upon A Time....:))



gadis kecik merepek...

  owh my gotch...terharunye....lalalala...acc nabila edit je...bukn real poen...my dreaming only...huhu..kn best klu nie btol2 trajdi...XD nk thu x cam ne nabila edit bende alah nie...?? saba2 tarik nafas dulu xpi jgn x hembuss2 plak..nnti smput kang..:)oke...without wasting any time..let's start the tutorial...
* bukk Google Chrome...search lhaa fb korg yg kiut tu..:))
* Mule2 cri lhaa superstar yg korg minat tu...but don't take mine..
* highlight status artis tu n then right click
*pilih INSPECT ELEMENT...stu kotak akn keluar belah bwah...Contoh...:-
                                * klik gmbar untuk bsarkn


* klik edit text n tulis lhaa apee2 yg korang nk..

 Hasil yang dah siap akan jadi macam gambar dekat atas nie .. Tekan Enter , dan status bintang kegemaran korang pon akan berubah ! Macam status Justin Bieber tulaa tibe-2 je suruh visit blog nabila yang karat ni apehal kan ? Haha !

Guna photoscape untuk printscreen status yang korang ubah tadi tu tau ..


Selamat maju jaya kelentong kawan-2 korang .. Haha yang penting jangan cakap nabila ajar .. Weee tak pasal-2 kena baling penyapu .. ! ^^