Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|









Life is sooo colourful with UNNLY...


gadis kecik merepek...

U.N.N.L.Y=Unnly...gua syg lu der...! xdi nabila hangout ngan dorang prgi alamanda for? hihi today is my sweetheart birthday...Rsya Unnly...kiteorunk nk surprisekn dei xpi dh trkantoi plak..tngok2 rsya sndiri x trkejut langsong..nabila nie klu nk surprisekn org mmg x pndai xpi mmg best gile la hri nie...kiteorunk buli birthday girl...oppss not me okayy. Eida yg prgi sapu kek kat muka rsya..huishh x ptut btolla..xpi seyess lawak..haha... dorang mmg sporting abis laa then kiteorunk tngok wayang citer "Hoore-Hoore"...hurm interesting story...not bad at all..pastu,kiteorunk prgi mnggedik kat token tu..haha sweet moment >.< eah2 korang nk tngok x...kiteorunk adee snap foto..but jngan tenung lame2 taw...thu la x lawa...:p

                                   * Happy Birthday my sweetheart...:)

                                   * Potong jgan x potong...

                                       * Smile...:)

                                    * HAHA...smart en? siap nmpak asap brkepul2..

                                       * Kesian Birthday girl kene buli..~~




                                     * Unnly Productions...Lailailai~~

                                           * Kabur en?



                                       * Semangatnye eida...truskan..!


                                        *Kenape ngan eida tuh?


                                           * Justin Bieber? Like3x


                                                 * Me with Eida...kiteorunk sweet en?


Okayy tamat sudaa...thanks guys because make my days beautiful...aq syg korunk sngad2...i hope this relationship until died....<3 <3