Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








Majlis Berbuka Puase...XD ^_*


gadis kecik merepek...

hey gadis2 semue...annyeonghaseyo! hihi today eila pergy brbuke dngan kawan2 eila kt sek...ade jamuan brbuke puase...>.< happening sangad hari nie...when OMEYY vs UNNLY...it becomes a bigger storms...<3 jom intai bwah nie...starting earthquakes...ngee~~

                                                   * aww eida...^^

                                                   * eyya...:)








                                         * sehati sejiwa...haha hope brkekalan...:p




 yeahh...selesai sudaa mengupload gmbar...hewhew <3 jeles x? hihi bestnye hari nie..xpi bnyak gmbar hilang la..huhu...xpe xpe nnti kite snap snap lgy time raye...waiting for that moment! daa tata titi tutu...eila dh ngantok dh nie...(sleep with a smiles ) ;)