Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Nothing to say , i'm tired !



aku benci kau !!! llaki mmg tk gune , aku menyesal prnah panggil kau "ABI" !! panggilan tuh tk layak langsung untuk kau , bile kau senang , kau cari kiteorg , bile sush ? aku tk tahu la , aku sygkan ayh kandung aku tuh sangad-2 , tapi bile dh jadi kes mcam ni ? i don't love you anymore , dea langsung tk ingad kad kiteorg ?bayangkan la , skarang ni dea nk menggatal dngan prempuan lain plak ? ape tuh ? now dea dh kaya , baru-2 ni dea beli kereta baru , tanah baru untuk buad rumah sdangkan duit yg dea patut bagi kad aku dngan adik-2 , dea buad tk kesah je , sush untuk aku paham ayh aku tuh , aku malu , aku malu sangad dngan ayh tiri aku , dea bagi ape je yg kiteorg mintk , dea bagi kasih-syg , harta walaupn siked :'( tk lame lpasni , ayh tiri aku nk pencen dh , ape la yg akn jadi dngan naseb kiteorg :'( ade ayh mcam tkde je :'( sejak dari mk ngan ayh kandung aku tuh brcerai , aku sush nk prcaya kad llaki , llaki semue same je , habis madu sepah dibuang :'( bagi aku llaki ni hanya tahu gunekn prempuan je , playboy ! lpas dh playboy , comfirm-2 la dea lupe tanggungjawab dea kad ank dea :'( slame nih aku asyik tunggu hari lahir dea , wish dea tapi bile hari jadi aku ? nothing , siked pn dea tk ingad , i am so stupiddd ! tapi alhamdulillah first-2 aku kenal dngan Afif , hilang semue sangka buruk aku trhadap llaki kecuali ayh aku tuh ==' Afif brjaya ubahkn segalanya , alhamdulillah :) wlaupn ramai kawan-2 aku ckap kiteorg tk sesuai , tapi ape yg mata aku nampak kad Afif perfect :) tkde siked pn kekurangan dea :) last word : i love him so much ;)