Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Program Perfect Score :)



salam :) dh skodeng gambar kad atas nih ? haha pening kepala aku tengok :p okay back to the topic , Program Perfect Score ? apakah ? hihi actually nama panjang-2 tuh kelas tambahan je syg oi :p kelas tambahan tuh diadakn setiap hari Sabtu , so aku trpaksa la luangkn masa untuk kelas tambahan tuh untuk PMR :) klu tk , dh lame aku berdating dngan katilku yg trsayang tuh :D okay mmandangkn harinih hari first kelas tambahan nih diadakan , aku pn semangat la bangun awal-2 , haha :D program nih start pukul 8 , pukul 7 aku dh sampai :) awal ? ouh itu perkara biasa bagi pelajar cemerlang sepertiku :) (padehal first time dtg awal sekolah) okay yg paling bestnya kelas tambahan nih dpat tengok muka dea , OhEmJi it can make me happy you know ;) dea tuh dh la comel :) okay dh , tk payah cite lebih-2 nabila , okay bye :) prkara ke-2 yg best , dpat makan :) wahh , cikgu plak tuh yg masak , sumpah sedap woo :) makan hingga menjilat jari , okay nabila tipu :p so kesimpulannya aku just promote kelas tambahan sekolah aku sahaja -,- the end :) 

p/s : gambar je over , story ? hampeh :p