Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 13 April 2013 , begin the history :'(




He is honestly the best thing to ever happen to me. Being with him is like every amazing feeling I've ever felt rolled into one.

I'm happy, so freaking happy.

There is something else I am which is hard to admit though. I am so scared. Scared of losing him. But now i really losing him :'/ how can I believe it if he has promised never to leave me no matter what happen ? urm kenapa perlu hadirnya org ketiga ? ya allah , kuatkanla hambamu ini :'( sesungguhnya aku tidak mampu terima kenyataan yg menyakitkan ini :'/ i just wanna make you happy but that girl will never make you happy dear and im very sure :'( nabila tknk afif terluka lagi , budk tuh ramai yg cakap perangai dea teruk , nabila tk sanggup tengok afif menderita :'( ya allah , selama 1 tahun 9 bulan 4 hari nih , dea tk pernah dn tk akn marah aku hanya sbab perempuan lain tau , dea selalu backup aku , dea selalu utamakn aku dlam semua perkara tapi sekarang ? apa bezanya aku dngan budk tuh ? sorry syg , im not perfect to you , maybe she can make you happy :'( untuk pengetahuan afif , nabila simpan lagi semua barang yg afif prnah bagi kad nabila , nabila tkkan buang because i will love you forever until i die :') you know how much i love you right ? nabila ingad lagi first time kita kenal melalui fb , hihi nabila tk tahu la kenapa dn macam mana nabila boleh add afif sedangkn nabila nih jenis org yg tk suka bergaul apetah lagi dngan lelaki . Bila nabila add afif , kita gaduh , haha baru jea kenal , dh gaduh xD ya allah , sumpah masa tuh nabila benci sangad-2 kad lelaki annoying gila yg bernama Amirul Afif bin Rahmat tuh xP tapi lame-2 kita kenal , nabila rase nabila tk boleh klu tk chat dngan afif sehari . And i realized that i had falling in love with you ;) lelaki yg pertama dn yg terakhir untuk nabila :'/ nabila bersyukur sangad kerana Allah telah pertemukan kita , mungkin ada hikmahnya di sebalik perpisahan nih :'( nabila hanya mampu redha :') 

Wonderboy I love you so damn much . So much more than anything else in this entire world. I just wanted you to know, you are the reason why i smile everyday ;) for me , you're still my cute journalist and im still your teddy bear :')

                                                                                            With Love ,
                                                                                                 A5th's ;)