Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Beautiful in my way cause God makes no mistakes


Seringkali kita mengatakan kita tidak sempurna. Dan setiap kali itulah, orang lain akan mengatakan benda yang sama. Membandingkan tahap tidak sempurna antara satu sama lain. Semua orang mahu mengatakan hidup mereka jauh tidak sempurna daripada kita. Dan seterusnya. Realitinya, tiada seorang pun yang sempurna. Maksud aku, sempurna dari segi mental, bukan fizikal. Aku percaya tiada seorang pun yang hidup mereka sentiasa gembira. Walaupun setiap hari ada benda menggembirakan dalam hidup mereka, tetap tercalit segaris kesedihan dalam perenggan lain hari mereka. Segaris kesedihan? Hidup aku tercalit setompok.


Kawan : Weyh kau jangan la sedih .

Aku : Eh ? Kau kenapa?

Kawan : Kumbang bukan seekor . Kalau dh jodoh tkkan ke mana

Aku : Hmm takpe , aku okay

Kawan : Hahaha kau tk payah nk tipu la .

Aku : Entah . Aku pun tak tahu .

Kawan : Hahaha... Rileks. Jangan tunjuk kau lemah.

Aku : Bukan. Aku cuma nak orang tahu aku tak sempurna.

Kawan : Maksud kau?
Aku : Aku nak orang tahu aku bukan happy setiap masa.
Kawan : Ye ke? Aku tengok kau gelak je setiap masa.
Aku : Aku gelak tapi orang tak tahu aku ada masalah.
Kawan : Oooo... Fake smile la selama ni ye!
Aku : Hahaha... Apa-apa je lah kau.

Sebenarnya bukan sekali orang tanya soalan macam tu. Banyak kali. Ramai. Kenapa aku suka cerita masalah dekat blog? Entahlah. Aku rasa, setiap masalah aku, bukan aku saja yang rasa. Walaupun kawan-kawan sekeliling aku takde masalah macam tu, mungkin kawan-kawan dekat blog ada. Atau, manusia lain dalam dunia ni.


Lagipun, aku tak suka orang anggap hidup aku sempurna. Bila orang cakap aku sentiasa happy, my heart will say " only God knows how much it hurts me :) " Aku tak tunjuk emosi depan orang. Aku tak nak jadi orang yang 'spoil' satu-satu benda hanya sebab aku emo. I am smiling but that doesn't mean I am okay.


Bukan hidup namanya kalau tiada masalah. Cuma terpulang pada kita untuk memilih. Pendam, atau luahkan. Dan aku dah pilih salah satu. Aku bukan orang yang gembira setiap masa. Sebab ada masanya, aku cuma rumput yang dipijak dan diludah.

p/s : He's my bestfriend ever and my also my crush . You break his heart , I will break your legs :) yes i still love him :'/ before , now and forever :')