Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Begin my new life :)


hey im back guys ! waaa lama gila aku tk update blog ni :(
sorry banyak benda aku kena buat especially study huh pmr la katakan :p
and today im back because i have good news yeayy xD

3/8/2013
yes this date will change whole things in my life :)
okay let me start the story ~

dulu hidup aku penuh dengan tangisan sejak kejadian tu hmm 
memang susah nk lupekan dea tapi good newsnya ialah
aku dh jumpe sseorang yg buat aku lupe kat dea hihi

aneh kan ?
aku sendiri pun tk sangka macam mana aku boleh minat kat dea
semuanya berlaku dalam satu hari tau

firstly aku bangun je pada tarikh 3 ogos ni aku on twitter macam biasa
tibe-2 je yana mintk maaf kat aku sebab dea cakap dea rampas afif dari aku
haha aku pn masa tu tk tahu la aku tibe-2 je boleh maafkn dea
lepastu kiteorg berbaik sampai la sekarang dh macam adik dngan kakak dh pun :D

then malam tu pulak irfan mintk couple kat aku haha
actually aku dh lama kenal dea sejak dea tegur aku dulu kat twitter
tapi ye la kan sibuk punya pasal sampai lupe nk update blog ni :p

bukan senang tau seorang Saidatul Nabila Huda ni nk minat kat orang
yang afif tu pun kebetulan je daripada benci jadi suka hihi 
okay lupekan pasal afif tu

now aku dh accept dea dalam hidup aku :D
hmm aku harap sangat tk jadi macam dulu :/
only God knows how much it hurts me :'(
aku harap sangad kali ni relay kiteorang kekal . aminnn :')

kawan aku pernah cakap macamni kat aku
"setiap pertemuan pasti ade perpisahan"
wuuu ayat tu sampai sekarang aku ingat tu yg buat aku takut hmm :/
tapi insyaallah dengan izin Allah pasti ade jugak kebahagiaan untuk aku satu hari nanti

okay back to the topic ~


haa percaya tk aku boleh suka kat orang macamni ?
sedangkan dulu aku minat orang yg macam afif tu . jauh bezanya kan ?
seriously aku sendiri pun tk sangka tapi tu la
maybe dea yg terbaik untuk aku :')

his name is Muhammad Irfan / 17 years old
same school with me pulak tu haha
and from now he's mine and for others girl ,
DON'T DISTURB OUR RELAY !
hihi im serious okay ! :D

okay that's all for today ~
last word ,
ilovehimsodamnmuch ! :*