Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Jamuan Hari Raya 2013 :*


omg omg i love this picture so damn much ! :*
today ade jamuan hari raya kat sekolah xD
i love 3 Al-Farabi , dorang sporting gila ouh :*

semua layan je aku tak macam tahun-2 lepas 
huhu sumpah best gila :D
dengan makanan yang terlampau banyak sampai banyak yg tk habis hehe

one more masa aku masuk je kelas
tak sangka pulak baju aku matching dengan lokman haha
sebijik gila warna dohh

lepastu harini jugak afif tegur aku pulak
selalunya bila kiteorg couple dulu tkde pulak nk tegur-2 hehe
rupanya lagi best kawan baik daripada couple-2 nih kan

tapi kan aku happy tengok afif happy lagi :D
thanks yana because you make him happy :)
im happy for you all :D


see ? sweet gila dorang :D
hope kekal eh :)
aminnn :D

okay lupekan pasal tuh
tadi kan kan aku jumpa dea kat sekolah pakai baju melayu warna pink
huhu comel gila-gila :D
kan best kalau dapat tangkap gambar dengan dea tadi :/

hehe lepastu masa aku balik je rumah
aku on twitter lepastu dea mention aku gambar nih


haha ni wallpaper dea hehe :D
ape la baru nak tukar :p
aku dh lama tukar wallpaper aku gambar dea sejak kiteorg couple lagi hehe

tapi takpe la at least dea tukar hehe
dea pn tukar balik nama twitter dengan wechat dea nama aku :D
ilovehimsomuch :*
it cant put in words :D
okay that's all for today bubye ~