Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST |
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 27/12






yes happy birthday to myself :***
hehe aku happy terharu semuanya
sebab dorang wish birthday aku 
that means dorang ingat aku hee

and for today cousin gua datang tau
dea bawak aku jalan-2 satu alamanda
this



have fun gila oh harini
sha(cousin aku) payung aku wayang hehe
as my gift katanya :))

then balik tu pulak
i got a pair of shoes gift from my mum hehe thank you mama love ya!

papa?
hm hanya pada nama tapi dari kecik sampai sekarang
aku tk pernah dapat kasih sayang seorang ayah
yang dea tahu cuma bagi duit dan duit hm

as your information
money cant buy my happiness
aku cuma nk rasa dihargai tu je

hm papa just bank in duit as my gift katanya
tapi tk pernah wish birthday aku haihh
takpe la dh nasib aku kan

tu baru pasal papa
nk tahu tk?
aku ni macam orang gila meroyan tunggu ifan wish birthday aku

haha pukul 12 tepat aku tunggu sampai subuh dea tk wish-2 pn
then aku tidur sebab penat tunggu
bila aku bangun pn still tk wish
dh petang sikit finally baru dea wish hm

ye la aku bukan penting mana pn dalam hidup dea
aku je yang syok sendiri
dea wish pn setakat "hday"
hday? perkataan baru maybe -.-
entah ikhlas ke tidak

ade yang kat fb wish aku "hb" la
bahasa orang asli mana tu?
"hb"? 
harimau bintang ke?
hmmmmmmmmmmmmmm

enth la sorang lelaki pn tk guna dalam hidup aku
hadir dn hilang begitu sahaja
contohnya ayah aku
ifan hm

ni yang membuatkan aku nk cakap "lelaki semua tk guna"
i hate boys
boleh tk kalau aku nk benci lelaki?

awak oh awak
saya penat tahu tk
penat mencintai dn merindukan awk dalam diam
sakit
sakit sangat jiwa ni

ya Allah seandainya dea jodohku satukanlah kami
seandainya ditakdirkan dea bukan jodohku
relakan la hatiku ini melepaskannya

hm but believe me dear
no one can love you like i really do
and im so sorry
i cant stop loving you and i never give up on you :')