Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Only YOU




sincerely me

sayang tk semestinya perlu bersama kan
ya Allah aku sayangkan dea sangat sangat
i dont know how to say

andai aku diberi pilihan untuk memilih
pasti aku akan memilih untuk terus setia bersamanya :'c
ilovehimsodamnmuch ><

aku tk sanggup tengok dea bahagia dengan perempuan lain
ye memang aku ego
depan dea dn depan semua orang aku cakap
yang aku tk sayang dea
tapi hakikatnya memang betul
aku boleh tipu semua orang tapi aku tkkan boleh tipu hati aku sendiri

ya Allah kau permudahkanlah segalanya 
kalau la aku boleh bahagiakan dea
kalau la aku boleh bersama dea hingga ke akhir hayat aku
aku la orang yang paling bahagia

ya Allah hanya kepadamu aku mengadu
aku sayangkan dea
aku cintakan dea
setiap hari aku tk pernah lupe stalk dea hehe

aku..........................hm tk tahu nk cakap ape dh
yang aku tahu aku sayangkan dea dn aku nk bersama dengan dea
tapi tu semua cuma mimpi
hakikatnya aku tk boleh

ya Allah sampai bila aku nk terus kejar bayang-2 dea?
setiap saat hanya dea yang aku fikirkan
sampai semua rimas dengan aku yang setiap masa nk emo
mana taknya aku boleh bahagia dengan dea je

dengan kawan-2 aku pn kalau aku happy pn kejap je
ya Allah sakitnya merindukan dea setiap hari setiap saat ni hm