Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Dunia seorg NABILA :D


ini la yg aku ketagih melampau skarang nih ;) actually , ade banyak lagi koleksi aku tapi nih sebahagian daripadanya :) jemputla masuk ke dunia seorg NABILA , haha xP skarang masa aku banyak dihabiskn di tuiter , klu kene limit , aku akn meroyan kejap lepastu terus cari novel-novel nih , then baca :D dulu aku tk pernah nampak apa yg bestnya baca novel yg tebal-2 nih , tk pernah ambil tahu langsung pasal semua nih tapi skarang ? dh tngok ramai kawan-2 aku asyik berkepit jea dngan novel masing-2 , aku pn nk cuba jugk laa tapi tk sangka plak akn ketagih mcam nih xD novel-2 nih jea la yg mampu buad aku trsenyum lebar dlam dunia aku sndiri , kadang-2 tuh mk aku sndiri ckap aku GILA sbab senyum dn gelak tk tentu pasal dlam bilik , hahaha x) heh padan la ada org sanggup buad koleksi novel-2 nih , best rupanya :D nk tahu tk ? apa yg aku ingad sampai skarang nih , Afif , dea bole plak jealous dngan aku sbab aku asyik berkepit jea dngan novel tuh , haha xD dea cakap macamnih " kan best kalau afif yg jadi novel tuh , nanti kad mane-2 ade jea nabila " see ? pelik bin ajaib , nk cemburu pn biarla dngan manusia syg oi , nih dngan benda bukn hidup ? NONSENSE okay ! :p