Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Cemburu itu tandanya SAYANG ;)

Pernah tk korg rasa perasaan CEMBURU , IRI HATI atau JEALOUS dalam bahasa omputihnya ? Semua tuh mempunyai satu rasa , makna yg sama ! Terserlah laa penipuan sseorg tuh bila dea kata dea tk pernah rasa cemburu ! Even siked pn still ada kn ? 


Oleh kerana aku mudah sangad mengalami perasaan nih , aku pn telah menggunakan Mr.Google kesayangan aku untuk memahami maksud yg lebih tepat tntang perasaan nih :) Definisi cemburu ? Menurut Mr.Google , cemburu ialah perasaan takutnya perindahan kasih syg sseorg kepada sseorg atau ketidakpercayaan akn kesetiaan org yg dicintainya :) Aku sokong fakta kad atas nih sbab aku pernah mengalaminyaaa ! *bayangkn muka teruja aku* Seterusnya , perasaan cemburu ini juga dpat dikesan apabila sseorg tuh mmpunyai perasaan trhadap org yg dicemburuinya . Oleh itu , betulla kata org CEMBURU ITU TANDANYA SAYANG ;) Cemburu jgak adalah satu standard untuk menilai tahap kasih syg sebuah pasangan :) So Afif jangan marah bila nabila tngah cemburu sbab nabila sedang menilai tahap syg nabila , hihi :D Ingat la bahawa semua manusia akn mengalami perasaan ini :) just nk cakap maybe nih cara sseorg tuh menunjukkan kasih-sygnya kepada sseorg tuh atau sebagai jalan menyatakan perasaan sygnya kepada sseorg itu ;) 


                                       ini nota hati buad org yg aku paling syg , AMIRUL AFIF BIN RAHMAT <3