Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 9 July :)


9 July 2011 ? see the date ? yes perkenalan yang pertama antara kita :'/

for your information , i never forget that date :'( 
you know what ?
firstly i know you start from that day , i hate you more and more !

why ?
ye la sape je yang tk sakit hati kenal dengan orang yang annoying , gila , sakai babun nih kan . haha xP

okay bagi yang kenal aku nih , aku nih jenis orang yang memang tk suka layan lelaki 
tapi tk tahu kenapa tiba-2 je aku boleh add mamat sakai nih then mulakan chat dengan dea .
pelik bin ajaib 

mula-2 aku kenal dengan dea nih memang aku benci gila dengan perangai dea 
haha kiteorg gaduh teruk gila !
padehal salah faham sikit je pun :p

tapi lame-2 tiba-2 je perasaan benci tu jadi sayang fuuhh
nak cakap hensem ? tidak sama sekali !
comel ? lagi la tk !

haa ape yang buat aku suka dea pun aku tk tahu la -,-'
maybe sebab dea tu lain dari lelaki lain yang pernah aku jumpa 
contohnya dea baik , dea take care aku dn yang paling aku suka dea boleh bimbing aku :D

selama nih aku ni jenis yang liar , nakal dn selalu mengadap cikgu disiplin
tapi sejak aku kenal dea semuanya berubah sekelip mata je
aku start masuk kelas , dh tak ponteng dah and aku start study :)

kebetulan jugak aku pun dapat ubahkan dea daripada yang playboy kepada yang setia :D
hihi setia dengan aku sorang je ;)
seriously aku tk sangka dea nk berubah sebab aku . omg !
dari dulu lagi aku tahu yang dea ni memang kaki perempuan , semua kalau boleh dea nk -,-'
tapi tk sangka kan aku dapat jugak ubahkan dea :)

tapi semua tu tk lama :'(
aku pn tk tahu kenapa setiap orang yang aku sayang mesti lama kelamaan tinggalkan aku
agaknya aku nih pembawa malang kan :'(

first time aku kenal dea aku ingatkan aku boleh bertahan dengan dea 
tapi rupanya dea yang tk boleh tahan dengan aku :'(
maybe Allah sengaja menduga sejauh mana aku sayangkan dea
sebab tu Allah uji dengan cara rampas dea dari aku kan :'(

yes i am not perfect !
but trust me dear , nobody can love you like i really do :')
one day you will realized that you've lost a diamond while you was too busy collect a stones :'/

aku harap sangat satu hari nanti Allah makbulkan doa aku untuk bersama dea kembali :')
Allah itu Maha Adil 
Satu hari nanti kebahagiaan yang dirampas pasti akan dikembalikan jua :')
i hope so !


look here ! this is for you !
nobody can ever replace you in my heart until now :)
iloveyousodamnmuchdear !

Your Ex ,
Saidatul  Nabila Huda Binti Che Usman :*