Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Smiling :D



"weyh kau tk melting ke tengok dea pakai baju melayu selalu hari jumaat ?"
"gila kau tk melting hehe of course la dea tu comel doh bila senyum"
hehe tk percaya ?
tengok ni haa


kan kan ? comel handsome semua ade hehe
eh tapi dea aku punya sorang je
you touch my boy , i'll kill you ! :D

day by day , im getting in love with him more and more
alhamdulillah , now i can remove all my past memories :')
"Allah itu Maha Adil"
at least i can be happy with another man after my ex

tapi tadi tibe-2 je syahmi classmate aku cakap macamni
"weyh kau selalu kan panggil afif tu robin hood ? haha"
please la guys jangan cakap pasal afif depan aku lagi :/

nk cakap pasal afif tu aku tk kesah sangat
tapi jangan cakap pasal kenangan aku dengan dea dulu please....

tk pasal-2 aku ingat balik kat dea hm
kenapa dengan aku ni eh ?
aku rindu dea ke ape ? :'(

noooooo !!!!
stop it nabila !
you have your own life now
please dont remember memories between you and him anymore

hm okay i'll :')
alaa aku ni pn satu bodoh sangat
pergi ingat orang yang pernah sakitkan hati aku dulu buat ape kan

okay just forget it ~
i already have another man that can make me happy forever

and i promise with myself
i will forget everything about my past
and go on with my new life :')
and i will love irfan forever insyallah :')