Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 PMR just around the corner



omg omg !
pmr just around the corner
25 days left and nothing in my brain

aku boleh ilek agi depan menatang laptop ni sambil bertweeter
memang seorang pelajar cemerlang
wuu seriously takut gila ouh :/

aku satu je aku pikir sekarang ni
macam mana kalau aku gagal ?
and how about my family ?
they will getting sad and blaming themselves because failing to educate me

hm tapi nk buat macam mana
aku dari tadika sampai la sekarang tk pernah ada hobi membaca
yang aku tahu nk freedom je

bila aku sentuh buku je mesti tk sampai 5 minit
pening kepala la mengantuk la
macam-2 penyakit ade issh

tapi bila pegang fon dengan laptop
tk payah lepas sampai tengah malam pn tkpe
issh teruk betul nabila ni ape nk jadi pn tk tahu

"nabila , bila nk belajar ?"
"nanti-2 je la"
"nanti-2 tu bilanya ?"
"alaa kejap la nk tweet banyak benda ni"

hehe macamtu la setiap kali mak aku suruh study
kalau aku study pn kat sekolah je la
sekolah je la satu-2 harapan aku berjaya
kalau kat rumah jangan harap hehe