Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 #Hangout #DANSER #Alamandoss









here we go ~

yeahh this is my girl :D
okay campak balik semuanya rabu haritu kiteorg pergi alamandoss
pengalaman yang tkkan pernah aku lupekan

tapi haritu nasib kami malang
niat nk tengok wayang tk kesampaian hm
cite dea macamni

mula-2 kiteorg nk tengok movie ULAR
lepastu kiteorg beli la tiket
bila dh masuk dalam wayang tu
tibe-2 je pekerja wayang tu panggil kiteorg keluar dari wayang
then akak kerek yang kerja situ cakap
"korang tahu tk cite ni hanya 18 tahun ke atas?"
"ha tadi masa kiteorg beli takde pn cakap macamtu"
"so ape bukti korang semua ni umur 18 tahun dn ke atas?"
then dayah dh bengang dea cakap kat akak tu macamni
"kepala otak kau la takde cakap pn tibe-2 suruh keluar"
hahaha pastu kiteorg blah hmm

sumpah aku cakap macam bangang do akak tu
at least bagi la balik duit kiterorg atau bagi tengok cite lain ke
ni tk , nk ambik untung je
dh la mahal sial

hm then semua dh bad mood 
tibe-2 idea yang agak bagus keluar dari mulut dayah
"haa ape kata aku belanja korang karaoeke?"
tapi semua bad mood kan time tu 
so semua tknk la karaoeke sebab tkde mood

lepastu aku cakap la elok-2 dengan dorang
"maybe bukan rezeki kita weh"
"kita datang sini bukan nk sedih-2 lek ah enjoy jom dayah payung hehe"
so lepastu semua setuju nk karoeke dengan bantuan duit dayah hehehe

then kiteorg melalak dalam bilik karaoeke tu macam orang gila haha
dengan lagu heart attack 
lagu jiwang
haha sumpah aku tk boleh lupe kenangan tu 

tapi sumpah aku bersyukur gila ade kawan macam dorang
bila aku ade masalah dorang selalu support aku
happykan aku
hm aku sayang korang sampai mampos hehe

tapi kan kan haritu jugak aku ade problem dengan ifan
hm sumpah aku tkde niat do nk buat dea macamtu
aku tahu dea kecewa dengan perangai aku

macamni aku dh janji dengan dea nk tengok wayang sekali dengan membe aku semua
tapi aku tk sampai hati bila dorang cam tk suke ifan join sekali
so aku bbm la ifan cakap cancel
hm sorry weh :'(

aku memang macamni perangai aku
kalau aku couple dengan sesape mesti aku akn lebihkan kawan
sebabtu sampai sekarang tkde sape boleh tahan dengan aku hm

tapi aku ni jenis kalau sekali aku sayangkan seseorang tu
aku akn sayang dea sampai bila-2
aku tkkan boleh lupekan dea
dea lain dari ex aku sebelum ni
hm takkan ade sesiapa boleh gantikan tempat dea dalam hati aku

k ni dh out of topic ni k nabila tk payah emo lebih
hehe okey tu je la serba ringkas pasal kiteorg hangout rabu lepas
sekian ~