Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 MUHAMMAD IRFAN


ya Allah sekiranya aku berpeluang untuk memilih pasti aku akn memilih untuk setia bersamanya :'c

tk semudah tu untuk aku lupakan semua yang pernah kita lalui bersama
mungkin senang untuk kau
tapi bukan aku

aku terlampau sayangkan kau tahu tk ?!
setiap ape yang aku buat semuanya tk sempurna
dalam kepala otak aku ni asyik fikirkan lelaki yang bernama
"Muhammad Irfan"

ya Allah jika ini takdirmu aku terima aku mesti terima :'(
hm mungkin bukan jodoh aku dengan dea
ya Allah kau jagakanlah dea untuk aku
KAU peliharalah dea di mana pn dea berada

sesungguhnya aku benar-2 mencintainya cewahh ayat aku hehe

tapi untuk pengetahuan kau 
aku buat semua ni sebab terpaksa
semuanya demi kebahagiaan kau
aku tk boleh bahagiakan kau selamanya

im so sorry sayang :'(

walaupn hati aku sakit untuk lepaskan kau
tapi tkpe aku sanggup :')

tahu tk kadang-2 tu aku sampai tk boleh control diri aku
sampai orang yang tk bersalah pn aku maki
sebab ape? 
jealous punya pasal hm

aku selalu tengok kau mention dengan perempuan lain kat twitter
sakit hati tu ya Allah tk terkata hmm :((
tahu-2 je la aku ni kuat jealous kan

biar padan la dengan muka minah-2 gedik yang melayan kau tu
sape suruh cari gaduh dengan aku

walaupn kita dh tkde ape-2 
tapi kau still wujud dalam hati aku
peduli ape orang nk cakap haha

crazy? yes i am
kadang-2 aku sendiri tk faham ape yang aku nk dn ape masalah aku
aku nk kau bahagia dengan orang lain
sebab aku tk boleh bahagiakan kau selamanya

tapi tibe-2 nk jealous tk tentu pasal bila kau rapat dengan perempuan lain
gila kan? 
eh tolong la Nabila sampai bila kau nk jadi tk waras macamni?

sampai bila-2 kot
entah la
kau satu-2nya lelaki yang terbaik yang pernah aku kenal

tapi satu je aku nk kau tahu
"I WILL LOVE YOU FOR THE REST OF MY LIFE"
means FOREVER
ingat tu :')

kalau kau perlukan ape-2 pertolongan
aku akan sentiasa ade untuk kau sayang :')

IF I CAN BE WITH YOU IN MY DREAMS
I WILL NEVER WAKE UP