Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 Ya Allah dugaan ni :'(((((



ape perasaan korang bila orang yang kita paling sayang lupekan kita ?
macam tu la ape yang aku rasa sekarang :'(
dan yang paling bodoh sekali perkara ni dh jadi 2 kali dalam hidup aku

hahahahahahahahaha im so stupid
mencintai seseorang yang langsung tk tahu menghargai kita
samalah macam memperbodohkan diri sendiri kan

nasib baik belum lama lagi baru je sebulan
kalau tk memang susah la aku nk lepaskan dea kan :')

letak je sepuluh perempuan cantik-2 lawa-2
kalau dh namanya lelaki semua sama je kan ya allah bodohnya aku :'(
senang je percayakan lelaki
tu la degil sangat kan aku ni hm sekali dh kena bukannya nk serik pn

cakap je nk tunggu aku belajar 2 tahun lagi tapi ape ?
buktinya sekarang aku tinggal baru berapa minggu je dh tk tahan -,-'

ya allah aku terlalu sayangkan dea :'(
macam mana aku nk teruskan hidup tanpa dea ? :'(

aku pernah berharap yang aku tkkan tinggalkan dea
tapi dea yang tinggalkan aku dulu hmmmmm :'(

maybe im not perfect for him :'(
ye la ramai lagi perempuan cantik kat luar sana kan :'(

nabila , sabar nabila jangan sebab seorang lelaki ,
kau hancurkan masa depan kau 
tumpukan pmr dulu 
tinggal lagi 4 hari kan ?
buat betul-2 jangan fikirkan lelaki yang tk tahu menghargai tu
fikirkan mak bapak kau ,
jangan kecewakan dorang !
hm okay i'll try :')