Bella Umbrella
PRINCESS

Am a little girl with a crystal heart. I am who i am and that's something that you could never be.
Entries About Linkies
Cerita Saya :)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
My Siblings

Nobody can ever replace them <3

DANSER

love them forever :***

SCHAA

want her ? faced me first !

DAYAH

want her ? faced me first !

ARISSA

want her ? faced me first !

MARDHIAH

want her ? faced me first !

Jum Lepak ;)


Welcome To My Kingdom
|Home|Follow|Dashboard|








 AKU TERPAKSA :'(



11 November 2013

tak aku sangka tarikh harini buat aku hampir nk pengsan
aku terpaksa mintk putus dengan dea atas alasan tertentu
ya allah aku amat mencintai dea :'(

aku dh tk kuat lagi
masa aku nk mintk putus dengan dea bukan main susah lagi
dea merayu sampai aku dh tk tahu nk cakap ape lagi

sumpah aku tk berniat pn nk tinggalkan dea
ya allah macam mana aku nk hidup tanpa dea ? :/

nk tahu tk ?
masa aku bbm dea cakap nk putus tu
dea sempat lagi buat lawak typo la ape la hahaha
dea boleh buat aku senyum lagi sedangkan aku tengah sedih gila

hm macam mana aku nk lupekan dea
baru berapa minit aku tinggalkan dea
aku dh rasa macam bertahun!

aku sayangkan dea sangat-2 hmm :'(
aku selalu tanya diri aku macamni
"sanggup ke aku tengok dea bahagia dengan perempuan lain?"

sumpah aku tk sanggup dea happy dengan perempuan lain
aku rasa macam nk serang je perempuan tu
haha jealous? hm haah aku sayangkan deaaaaaaa

andainya kau tahu apa yang ada di dalam hatiku :')

aku yang mintk semua ni jadi
aku yang mintk dea cari pengganti aku
tapi kenapa hati aku tk pernah berhenti menangis ?

untuk pengetahuan kau 
aku tknk pentingkan diri aku
tu sebab aku buat macamni
dan aku ade alasan aku sendiri 

ya allah bantulah hambamu ini :'(
macam mana nk hapuskan nama dea dalam hati aku?
sedangkan aku terlampau sayangkan dea ?

aku tknk dea sedih aku nk tengok dea happy :'(
sungguh tk ternilai cinta aku kat dea
aku tk mampu nk jelaskan betapa banyak aku sayangkan dea

yang pasti aku tknk tinggalkan dea dengan perempuan lain
aku sayang kau gila !
aku sayang kau monkey hahahahaha
i really love you hmm :'(

aku terpaksa sayang :'/
takkan ada sesiapa yang boleh gantikan tempat kau dalam hati aku
sampai bila-2!

ya allah aku sedar aku tk boleh salahkan takdir
aku redha jika bukan dea untuk aku
aku sayangkan dea sangat-2

aku tkkan pernah tenang selagi tk tengok kau happy dengan orang lain
aku nk pergi dengan tenang :')
iloveyousomuch for the rest of my life :'))

goodbye and thank you for everything
that you have done for me
aku tkkan pernah lupekan kau :')

untuk kali yang kesejuta
i want you to know
that i love you so much sayang :')
carilah kebahagiaan kau eh
aku tahu kau mampu hidup tanpa aku :')